Previous Page  2 / 76 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 2 / 76 Next Page
Page Background

2

BU SAYIDA

|

THIS ISSUE

SBM’DEN

/

FROM SBM

MOBİL KAZA TUTANAĞI’NA e TR ÖDÜLÜ! e TR AWARD FOR MOBILE ACCIDENT REPORT! 13 2014‘ÜN YILDIZ PROJESİ “MOBİL KAZA TUTANAĞI” STARRING PROJECT OF 2014: “MOBILE ACCIDENT REPORT” 14 MOBİL SİGORTA SORGU İLE POLİÇELERİNİZİ SORGULAYIN! ACCESS YOUR POLICY WITH MOBILE POLICY INQUIRY! 20 FERDİ KAZA POLİÇELERİNİZ ARTIK SBM’DE! YOUR INDIVIDUAL ACCIDENT POLICIES ARE AT SBM NOW! 22 SBM HAZIR: ÖNCELİĞİMİZ İŞ SÜREKLİLİĞİ BUSINESS CONTINUITY AND DISASTER RECOVERY PLAN 24 TAMAMLAYICI VE DESTEKLEYİCİ SAĞLIK SİGORTALARI ARTIK SBM’DE… SBM NOW OFFERING COMPLEMENTARY AND SUPPORTIVE HEALTH INSURANCE! 28 III. GENEL IT KOMİTE TOPLANTISI BAŞARIYLA YAPILDI THIRD GENERAL IT COMMITTEE MEETING HELD SUCCESSFULY 29 SBM, MOĞOLİSTAN SİGORTA DENETLEME DEPARTMANI’NI AĞIRLADI SBM HOSTING INSURANCE SUPERVISION DEPARTMENT OF MONGOLIA 30 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİCİLERİ / CUSTOMER RELATIONS MANAGERS Duygu SAY MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİCİSİ CUSTOMER RELATIONS MANAGER 32 Sümeyra YÜCEDAĞ MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİCİSİ CUSTOMER RELATIONS MANAGER 32 2015’TE SİGORTA SEKTÖRÜNÜN EN ÖNEMLİ GÜCÜ SBM’DEN DİKKAT ÇEKEN YENİLİKLER GELİYOR AS THE BIGGEST POWER IN THE INSURANCE INDUSTRY, SBM WILL BE BRINGINING MAJOR NOVELTIES TO THE SECTOR AYDIN SATICI 4 2014 SBM’NİN YENİ PROJELERİ TAMAMLAMASI VE HAYATA SUNMASI AÇISINDAN OLDUKÇA VERİMLİ BİR YIL OLDU 2014 WAS A QUITE EFFECTIVE YEAR FOR SBM IN TERMS OF REALIZING NEW PROJECTS UĞUR GÜLEN 8 Aysun METE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİCİSİ CUSTOMER RELATIONS MANAGER 33 M.Ceren AÇIK MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİCİSİ CUSTOMER RELATIONS MANAGER 33 33 Elif DEMİRCİ MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİCİSİ CUSTOMER RELATIONS MANAGER Elif Esin BAKIR MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİCİSİ CUSTOMER RELATIONS MANAGER 32