11
SBMsadece kamu yararına hizmetler
değil, hayatı kolaylaştıran, hayatın ta
kendisi uygulamalar sunuyor.
SBMoffers not only public services
but also applications thatmake life
itself easier.
bunlardan biri. Bir diğeri de, hepimizin ilk çıktığında bu
ülkede bu yürümez dediğimiz Kaza Tespit Tutanağı uygu-
lamasının Mobil hale getirilmesi. İnanmakta zorluk çek-
tiğimiz uygulamalar yaşanır hale getirildi.
Sektörün bilgilere ulaşmasında günlerce uğraştığı konular
tek tuş ve uygulamaya indirgendi.
SAGMER sağlık sigortaları uygulamasının daha işler hale
gelmesiyle hayatımız burada da kolaylaşacak.
HAYMER, hayat sigortaları bilgi merkezi... Bankalar
tarafından yapılan sigortaların, sigortalı kişinin ailesinin
bilgi sahibi olmadığı tazminatların alınamaması sorunu or-
tadan kalktı.
HATMER, sigorta hasar takip merkezi... Nice sorgulama
ekranlarına, istenilen bilgilere acente de, sigortalı da iste-
diği anda ulaşabiliyor. SBM sadece kamu yararı hizmetler
değil, hayatı kolaylaştıran, hayatın ta kendisi uygulamalar
sunuyor.
Program ve uygulamalar yapılırken sigorta acenteleri
olarak her türlü bilgiyi ileterek ciddi katkılarda bulunduk ve
hali hazırda bu görevimiz devam ediyor. Bizlerin fikirlerine
değer veren, sahada olan, uygulamaları kullananlar ola-
rak görüşlerimizi değerlendiren SBM bundan sonra da bu
düzenlemelerin en iyilerini yapacaktır.
Bilginin kolay şekilde ulaşabilirliği günümüzde en önemli
konulardan biri. Sigortacılar olarak yıllarca bilgiye ulaşmak-
ta binbir zorluk yaşadık. Verilerin okunabilmesi ve yorumla-
nabilmesinin önemi, yararları tartışılamaz. Ortada ulaşabilir
bir veri yoksa yarardan ve/veya projeksiyondan söz etmek
de imkansız.
Maksimum fayda gelecek çalışmaları yapabilmek ancak
ulaşabilir veriler ile mümkün .
Teknolojide birçok noktada yurtdışından uygulamaların
alındığı günümüzde, SBM’nin dünyada ilk uygulamaları
sayesinde yurtdışına ihraç noktasına gelindi. Hayal gibi
görünen başarı öyküleri bizim için büyük gurur kaynağı...
Yapılan çalışmalarda emeği geçen Hazine Müsteşar
Yardımcısı Sayın Dr. Ahmet Genç ve bugüne kadar SBM’nin
yönetimde ve kadrosunda bulunan tüm çalışanları tebrik
ediyoruz.
Önümüzdeki günler ve yıllarda dinamik yapılarıyla bizlerin
çalışmalarını daha kolaylaştıracak imkanlar yaratacaklarını
düşünüyoruz.
to beneficiaries but also with numerous technological novelties.
And one of these novelties is the inquiry service that provides
historical information about second hand cars. Another one is the
Mobile Accident Report, which wasn’t believed to work that well in
our country in the first place. SBM brought to life, the applications
that we thought would be impossible to implement at first.
The cumbersome process of accessing information on the part
of the sector’s players, has been simplified to a great extent.
SAGMER health insurance application becoming more active and
widespread, would make our lives easier.
HAYMER, information center for life insurance beneficiaries…The
new system eliminated the problem of the beneficiary’s family
not being able to get the insurance compensation payments from
insurance policies made by banks which they weren’t aware of.
HATMER, insurance claim monitoring center…Now the insurance
agents and beneficiaries can access any kind of inquiry screens
and any information. SBM offers not only public services but also
applications that make life itself easier.
During the process of development of these programs and
applications, we as the insurance agents provided all kind of
support to the process by sharing comprehensive information
and we continue to do so. SBM values our opinions and always
takes into consideration the views of insurance agents who
use these applications in the field, and we believe that SBM will
continue to develop the best applications.
Easy access to information is one of the main issues we face
today. As the insurance agents, we’ve had hard time accessing
information for many years. The importance of the ability to read
and interpret data is undisputable. If you don’t have accessible
data at hand, you can’t talk about projections.
Developing projects that would bring maximum benefit is only
possible with accessible data.
At a time when most technological applications are imported
from abroad, we’re now at a point where we can export these
applications thanks to the novelties of SBM. Stories of success,
which look like a dream, are a source of pride for us…
We’d like to congratulate Deputy Undersecretary of Treasury Mr.
Ahmet Genç who provided us great support in these projects and
all executives and employees who have served in SBM until today.
We believe that, with their dynamic structure, they would be
developing other opportunities that would ease our work
processes in the coming days and years.
GÖRÜŞ/YORUM
OPINION/COMMENT