Şerit Komutlarını Atla
Ana içeriğe atla

ARAÇ HASAR SORGULAMASI ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETİ

Sahibi olmak istediğiniz aracın daha önce herhangi bir kazaya karışıp karışmadığını, eğer hasar gördüyse tutarını ve diğer tüm bilgileri öğrenebilmek için 11890 Alo Hasar çağrı merkezini arayarak aracın plakasını veya saşi numarasını iletmeniz yeterlidir. Hasar kayıtları ile ilgili gerekli bilgiler Müşteri Temsilcileri tarafından sizlere iletilecek ve dilerseniz bu bilgiler SMS ile ücretsiz olarak cep telefonunuza gönderilecektir.

ARAÇ DETAY SORGULAMASI ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETİ

Sahibi olmak istediğiniz aracın trafiğe çıkış tarihini, hangi illerde tescilinin olduğunu, plaka değişimi olup olmadığını, son sahip türü ve süresi gibi detayları öğrenebilmek için 11890 Alo Hasar çağrı merkezini arayarak aracın plakasını veya saşi numarasını iletmeniz yeterlidir. Hasar kayıtları ile ilgili gerekli bilgiler Müşteri Temsilcileri tarafından sizlere iletilecek ve dilerseniz bu bilgiler SMS ile ücretsiz olarak cep telefonunuza gönderilecektir.

KASKOSUZ DÖNEM SORGULAMASI ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETİ

Sahibi olmak istediğiniz aracın trafiğe çıkış tarihinden günümüze kadar geçen süre içerisinde kasko yaptırılmayan dönem bilgilerini öğrenebilmek için 11890 Alo Hasar çağrı merkezini arayarak aracın plakasını veya saşi numarasını iletmeniz yeterlidir. Hasar kayıtları ile ilgili gerekli bilgiler Müşteri Temsilcileri tarafından sizlere iletilecek ve dilerseniz bu bilgiler SMS ile ücretsiz olarak cep telefonunuza gönderilecektir.

DEĞİŞEN PARÇA SORGULAMASI ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETİ

Sahibi olmak istediğiniz aracın değişen parçalarını bu parçaların orijinal olup olmadığını, parçanın kaç adet olduğunu, kaza tarihini, tamirat anındaki kilometre bilgisini ve toplam değişen parça ve işçilik tutarını öğrenebilmek için 11890 Alo Hasar çağrı merkezini arayarak aracın plakasını veya saşi numarasını iletmeniz yeterlidir. Hasar kayıtları ile ilgili gerekli bilgiler Müşteri Temsilcileri tarafından sizlere iletilecek ve dilerseniz bu bilgiler SMS ile ücretsiz olarak cep telefonunuza gönderilecektir.

POLİÇE SORGULAMASI ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETİ

Araç sahibinin trafik ya da kasko poliçesinin olup olmadığı, var ise poliçe numarası ve ne zaman sona ereceği, yok veya iptal edilmiş ise ne zaman iptal edildiği gibi bilgileri öğrenebilmek için 11890 Alo Hasar çağrı merkezini arayarak aracın plakasını veya saşi numarasını iletmeniz yeterlidir. Hasar kayıtları ile ilgili gerekli bilgiler Müşteri Temsilcileri tarafından sizlere iletilecek ve dilerseniz bu bilgiler SMS ile ücretsiz olarak cep telefonunuza gönderilecektir.

VEFAT EDEN İÇİN HAYAT POLİÇE SORGULAMASI ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETİ

Vefat eden sigortalının şayet varsa hayat poliçesi bilgisini almak için 11890 Alo Hasar çağrı merkezini arayarak T.C.Kimlik numarasını iletmeniz yeterlidir. Hasar kayıtları ile ilgili gerekli bilgiler cep telefonunuza gönderilecektir.