89%
Kararsızlar dağıtıldığında
genel memnuniyet:
Kesinlikle Hayır
Hayır
Kesinlikle Evet
Kararsız
Evet
1
8
11
21
59
%
SBM memnuniyet anketimizin soru kategorileri;
Yeni Kullanıcı Yönetimi
Uygulamalarda Kesintisizlik
Talep Dönüşleri
Teknik Hizmet
Raporlar
Yardım ve Teknik Dokümanları
şeklinde olup, anketin sonucuna göre SBM hizmetlerinden
%89‘luk genel bir memnuniyetin olduğu görülmüştür.
Kurumumuzun vizyon, misyon ve değerleri doğrultusunda,
sigorta şirketlerinin ihtiyaçlarının karşılanıp karşılanmadığı,
SBM hakkındaki genel görüşlerin tespit edildiği, kategori
bazlı memnuniyetin de ölçümünün yapılması amacıyla
sigorta şirketlerine yönelik bir anket yapılmış ve sigorta
şirketlerinin SBM hizmetlerinden memnuniyet dereceleri
ölçülmüştür.
10 sorudan oluşan bu ankete 45 sigorta şirketinden 207
kullanıcı katılmıştır.
SBM Memnuniyet Anketi
Yeni ara yüzüyle, dinamik yapısı ve daha güvenli yapısı ile Kaza Tespit Tutanağı (KTT) uygulaması yeni altyapı geçiş
çalışmaları tamamlanmış ve 22 Aralık 2012 tarihinde kullanıma açılmıştır.
Bu yeni versiyon ile;
Tek kullanıcı ile sisteme giriş yapılarak kullanıcı adı ve şifre karışıklıklarının ortadan kaldırılması,
Yeni ara yüzler ve dinamik yapısı ile kullanım kolaylıklarının sağlanması ve zaman kayıplarının önlenmesi,
Sigorta Suistimalleri Bilgi Sistemi (SİSBİS) entegrasyonu sayesinde giriş esnasında kazaya karışan sigortalı ve
sürücülerin bilgileri ya da araç bilgilerine göre anlık uyarı sistemlerinin devreye girmesi,
Suiistimal şüphesi bulunan durumların kullanıcıya anlık olarak bildirilmesi,
Geçmiş kaza detayının görüntülenmesi sağlanarak tutanak girişlerinin daha sağlıklı yapılabilmesi,
İş mantığı kontrollerinin artırılarak kullanıcı hatalarının önüne geçilmesi,
Sigortalı itirazlarında yapılan kontrollerin artırılması ile sahte itirazların önüne geçilmesi,
Sigorta şirketleri için yetki ve kullanıcı tanımlamalarının daha kolay hale getirilmesi
kazanımları elde edilecektir.
Kaza Tespit Tutanağı Uygulaması Yenilendi
HABERLER 23