Previous Page  22 / 31 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 22 / 31 Next Page
Page Background

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31

OCA ‘13

100.00

99,00

98,00

97,00

96,00

95,00

94,00

93,00

92,00

91,00

90,00

89,00

88,00

87,00

86,00

85,00

%

99.98

Sistem Availability Raporu (Ocak 2013)

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31

ARA ‘12

100.00

99,00

98,00

97,00

96,00

95,00

94,00

93,00

92,00

91,00

90,00

89,00

88,00

87,00

86,00

85,00

%

99.96

6 Aralık Kimlik Paylaşım Sistemi kaynaklı kesinti “siyah” ile işaretlenmiştir

Sistem Availability Raporu (Aralık 2012)

2012

EYLÜL

EKİM

KASIM

Kesintisiz hizmet seviyesini artırma; şirketlere, kurumlara ve vatandaşa verilen hizmetlerin sürdürülebilir, devamlı, kaliteli

olmasını sağlama amaçlı olarak sistemleri proaktif olarak izliyoruz. Hizmet bileşenlerinin alt parçaları olan sistem bileşenleri,

uygulamalar 7x24 monitör edilerek, servislerdeki arıza durumları müşteri beyanına gerek kalmadan proaktif olarak tespit

ediliyor. Günlük, haftalık ve aylık olarak

Availability

raporları hazırlanarak, kesintiye sebep olacak (yazılımsal-sistemsel)

kusurlar tespit edilerek önceleyici önlemlerin alınması sağlanıyor.

Sayısal olarak sistem izlemesi Aralık ayı itibariyle başlamış olup, devam eden takvimde aylık olarak raporlamalar yapılacaktır.

Eylül, Ekim, Kasım aylarında sistemlerde beklenmeyen bir kesinti oluşmamış, 6 Aralık tarihinde KPS kaynaklı bir kesinti

yaşanmıştır.

Sistem İzlemeleri Daha Etkin Yapılıyor

HABERLER

22